خطاها و سوالات متداول

۱- در هنگام لاگین به هات‌اسپات میکروتیک خطای ‘سرور اکانتینگ پاسخ نمی دهد’ رخ می‌دهد. (RADIUS server is not responding)

این خطا ممکن است به ۲ دلیل رخ دهد:
الف- زمانی که secret سرور ردیوس غلط باشد
راه حل: برای حل این مشکل secret را بدون هر گونه کاراکتر اضافه و یا اسپیس، از تنظیمات پنل به تنظیمات ردیوس سرور کپی کنید.
ب- زمانی که dns name که از منوی cloud میکروتیک کپی کرده اید به شکل غلطی در تعریف روتر ذخیره شده باشد
راه‌حل: برای حل این مشکل dns name را بدون هر گونه کاراکتر اضافه و یا اسپیس، از بخش cloud میکروتیک به تنظیمات روتر در پنل هات اسپات کنید.
هات اسپات پلاس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

تیم ما از شنیدن نظرات و پیشنهادات و پاسخ به سوالات شما خوشحال خواهد شد.